fredag 8 januari 2010

Tillbaka i stora staden!

Tiden bara rusar iväg! Igår var min första dag på praktiken efter ett långt och jätte härligt jullov! Det känns skönt att komma igång igen även om jag dras med en hel del hemlängtan, hade det så mysigt och skönt hemma i byn och jag uppskattar verkligen att få vara nära min familj, så det är med blandade känslor jag är tillbaka i stora staden. Det kommer snart att kännas bättre för det är såhär det brukar kännas när jag har haft förmånen att få vara "hemma" en längre tid. =) Det absolut mest positiva med att vara här igen är ju såklart att Anders är här!=)


Men nu är jag i alla fall tillbaka i staden och får göra det bästa av det, skönt oxå med en liten mjukstart på bara två dagar för det är ju faktiskt fredag i dag! Känns väldigt ovant att kliva upp när klockan ringer, men det är skönt oxå!

Ha det bra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar