måndag 11 januari 2010

Äntligen måndag!

Jag gillar måndagar! Den här dagen har gått så otroligt fort, nästan så man blir lite ängslig, för om livet ska gå såhär fort är jag rädd att jag inte hänger med!=) Men det är i alla fall skönt med måndag, lite hederligt arbete efter alla helger och förra veckans mjukstart känns bra tycker jag.
Det har alltså varit jobb hela dagen och nu på kvällen tar vi det lungt jag och min kärlek. Har ätit lite mat och nu sappar vi runt på tv:n, skönt!=)

Januari innebär ju att man liksom startar om, börjar från noll igen! Här om dagen när jag satt och skrev i våran nya 2010 almanacka slog det mig att det är ett gäng nära och kära som fyller år inom en snar framtid. Så presenter och tårta lär det bli en hel del av framöver. Vi har ju redan klarat av årets första "födelsedagsbarn", morfar den 2:a januari. Och nu är det Peters Sofie som är nästa på tur, men där har vi en bra presentidé så det känns fint!!  Men vad ska man köpa till alla andra födelsedagsbarn som radar upp sig framöver? Svårast är att hitta på något alldeles extra åt är min kära vän Anna som fyller 30 år i februari!
Tips någon??

Jag gillar verkligen att ge bort presenter men ibland får man liksom idétorka! Och Annas om du läser så kan du ju skriva en önskelista åt mig! Snälla!=)
Nåväl det lär ordan sig tillslut!=)

Hoppas att ni har njutit av veckans första dag!
Var rädda om er!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar