lördag 16 januari 2010

Lördag = skidor!=)

Lördag igen! Och som vanligt har jag bänkat mig i soffan för att titta på skidor, vilket passar mig alldeles perfekt idag för jag känner mig lite risig, ont i halsen och snuvig så jag tänker bara ta det lungt och försöka återhämta mig idag. Anders spenderar sin lördag i garaget med dom andra bilfarbröderna så jag kan sitta här i soffan med filten och och mitt kaffe helt utan dåligt samvete!=)


Jag måste bara visa er vad min kärlek hade köpt för fin present åt mig på våran lilla årsdag. Örhängen vart det, jätte fina tycker jag!=) Passar perfekt eftersom jag gillar bling bling!!=)
 Våran lilla firar kväll i onsdags gick för övrigt riktigt bra, vi åt gott och tog oss varsit glas vin och så lyssnade vi på skivan med The Best of Queen som jag köpt till Anders, för söket oss på några danssteg oxå, mysigt!=)

Jag har Föresten anmält oss till en buggkurs oxå som startar den 27 januari, ska bli riktigt roligt. Jag och Anders, Peter och Sofie och Zara och Håkan ska gå. Roligt!=)

Ha en bra lördag!

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt med buggkurs! Tycker bara synd om läraren som kommer att få STORA problem att skilja på dina bröder... ;)
    Lördagskram från mig till dig min fina vän!

    SvaraRadera