tisdag 12 januari 2010

Spa!=)

Jobb, jobb, jobb i all ära men tänk vad skönt det kan vara att krypa ner i ett hett bad och leka spa med en härligt bok som enda sällskap! Det är precis vad jag har ägnat min kväll åt! Behövde mjuka upp lite ömma muskler och trött rygg och det gjorde susen vill jag lova, så nu sitter jag här i min varma härliga morgonrock och funderar på om det inte är lika bra att krypa ner i sängen och fortsätta läsa boken jag hade med mig i badet? Jo så får det bli, det här är min alldeles egen ta hand om Mallan kväll! Och jag måste passa på att tacka min söta syster Martina för den fina julklappen med badskum, badbomb och duschkräm som gjorde min "spakväll" ännu mer  fantastisk!=) Love U!=)

Så god natt alla fina människor och kom ihåg att ta hand om er och skäm bort er själva lite då och då, det ger massvis med härlig energi!=)


Natti natt!=)

2 kommentarer:

  1. Tänk om man hade ett badkar...;-)
    Sov sött! Kram

    SvaraRadera
  2. Va bra att du gillade det =) Många kramar från systeryster =)

    SvaraRadera