tisdag 26 januari 2010

En helt vanlig dag!

En helt vanlig tisdag i ett helt vanligt liv! Det känns verkligen så idag, det har inte hänt någonting speciellt alls, jobbat hela dagen vilket i och för sig är roligt sen hem och laga middag, fixa med tvätt och disk och allt det där vardagsgråa, alla måsten liksom lite trist och långtråkigt för jag gillar ju att ha en färgsprakande tillvaro! Men det behövs väl sånna här dagar ibland oxå, med tid för eftertanke och reflektion,och ju tråkigare man har ju mer uppskattar men nog det roliga i livet, tror jag?!

Men i morgon är det äntligen dax för dans! Tjoho! Min andra hälft brottas just nu med en ångest utan dess like, han är jätte nervös inför dansen, men jag är helt övertygad om att det kommer att gå jätte bra och att vi kommer att ha jätte roligt!
Nu ska jag ta och göra denna helt vanliga dag till en helt vanlig kväll!=)

Ha det bra och ta hand om varandra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar