söndag 10 januari 2010

Helg=)

Gårdagskvällen spenderade vi med Håkan och Zara, dom bjöd oss på tacos, mumsigt! Sen spelade vi kort i flera timmar, jätte roligt. Och det måste vara en på miljonen att jag två gånger under kvällen fick fyrtal i ess! Snacka om superhand (fyra ess och spader kung) i Chicago som vi spelade, oturligt nog hade jag inte kommit upp i 15 poäng som krävs för att man ska kunna säga just Chicago och få 15 poäng om man klarar att vinna hela spelomgången! För Zara gick det sådär, men sista omgången vi spelade fick hon i alla fall vinna!=)Roligt och en jätte mysig kväll trots att enda anledningen till att dom bjöd hem oss var att dom själva inte orkade åka över med korv som Håkan hade köpt hemma i byn åt mig!=)
Tusen tack Zara och Håkan för en mysig kväll!

(min höjdar hand)


(Zuper Znälla Zura Zilver Zara=))
Vad härligt det kan vara med en slappsöndag då och då! Skidor på tv, lite lätt snöfall och kallt! En sväng till Ica och Biltema har vi hunnit med sen har jag bakat småfrallor efter mammas goda recept och jag tror att dom vart ganska bra, har inte hunnit smaka ännu för vi är så mätta sen middagen, men det kanske blir en liten smörgås senare ikväll!=) Dom är i och för sig i varierande storlek men vad gör det, visst ser dom smaskiga ut!=)

Nu senare på eftermiddagen myste vi ner oss i soffan och tittade på en film, Transformers, en film helt i min smak, helt osann och kräver ingen extra tankeverksamhet, pang pang, humor och lite kärlek!=) Perfekt en söndag som denna! Och jag kan varmt rekomendera er att se den om ni inte redan gjort det!=)
Nu blir det fortsatt soffläge för oss båda! I morgon är det en ny vecka med nya möjligheter! En skön söndag helt i sin enkelhet!=)

Ha de gott!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar