tisdag 29 december 2009

Tisdag!=)

Oj vad tiden rusar iväg, det är ju snart slut på det här året!
Dom senaste dagarna har vi ägnat åt återhämtning efter all julmat och sena kvällar! Vi har sovit mycket, tittat på flera filmer, skottat snö, läst böcker, ätit god mat och fikat, umgåtts med nära och kära och bara njutit! Jag och framför allt Anders är eller var i ett stort behov av sömn, vila och energi efter en jobbig höst, så nu ska vi gå in i det ny året med massvis av ny frisk energi och styrka! Ser fram emot ett spännande 2010!=)


Idag ska jag och Zara ge oss ut och trängas och se om vi kan fynda lite på mellandagsrean, eller om det redan är alldeles urplockat kanske, vi får se!
Jag återkommer om resultatet av shoppingen!=)

En av mina julklappar jag fick var boken Live To Win skriven av Andreas Carlsson, jag började läsa den igår och fastnade dirket, vilken fantastisk människa, han har ett otroligt driv den mannen har. Jag ser fram emot att läsa vidare i den härliga boken!=)


Hoppas eran tisdag blir fantastisk, och om ni ska gå ut så klä på er ordentligt för det är kallt idag!=)

1 kommentar:

  1. Helt FANTASTISK bok - kan bara gratulera! :D
    Lycka till med fyndandet...utgår ifrån att du redovisar dina inköp sen..? ;)
    Kramar!

    SvaraRadera