måndag 14 december 2009

Härliga måndag

Jag trivs fortfarande som fisken i vattnet på min praktikplats! Det är verkligen jätte roligt! Och jag lär mig massvis med nya saker hela dagarna! Kul!=)

Den här måndagen har gått alldeles för fort, först "jobb" hela dagen och sen hem en snabbvända för att sen ge oss iväg till Ballbreaker för att äta julbord och spela bowling, härligt och gott!


Jag är inte sådär överförtjust i just julbord, men det är himla mysigt hur det än är! Och laxen var super god, det är typ det jag äter av julbordet....oxå dessert bordet förstås! Svårt att låta bli alla sötsaker i mängder!=)


En sak till bara innan jag ska gå och lägga mig! DET SNÖAR UTE!!!!!=) Äntligen har allt tjat gett resultat!=)

God Natt och var rädda om varandra!=)

1 kommentar:

  1. Laxen är ett vansinnigt bra fokus på julbordet - jag gör detsamma! :)
    KUL att du trivs på din praktikplats, det är du verkligen värd...
    STOR kram!

    SvaraRadera