måndag 21 december 2009

Hemma

Nu har jag sovit min första natt hemma i vårat hus, jätte skönt. Borta bra men hemma bäst sägs det ju!
Vi har fått fart på vattnet och det ser ut som om det har klarat sig bra trotts allt, Anders kommer med några nya kopplingar för det var någon sån som hade gått sönder, men annars är allt helt vad vi vet just nu i alla fall!


Gårdagen ägnade jag åt att städa hela huset, det kändes ju lite smutsigt och konstigt efter all is och så. Men nu är det skinande igen och det känns inte alls så tokigt!=)
Idag ska jag pynta lite och sen är det dax att åka och handla, eftersom vi har haft strömlöst en längre tid så har ju all mat i våra två frysar blivit förstörd! Inte kul! Igår slängde jag två stora papppåsar med mat!
Som tur var kom min söta vän Helén (som förser mig med mat i alla former) förbi med ett par påsar lamakött!=) Ska bli riktigt spännande att prova. Och så hade hon med sig ett jätte fint julkort och en flaska rödvin oxå! Tusen tack söta Helén!=)

Hoppas ni får en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Det är ju bra att du har nått att göra älskling.

    SvaraRadera
  2. Varsågod:-) Hoppas nu allt höll i huset!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fina vänner växer inte på träd, dem ska man vara rädd om... Stor kram!

    SvaraRadera