torsdag 10 december 2009

Life is good!

Jag vet att jag har valt rätt...tror jag, utbildning alltså! Älskar min praktikplats, så trevliga människor och helt underbar atmosfär, jag trivs! Det känns som om jag har varit där hela livet!=) Skönt!=)


Idag har jag faktiskt oxå namnsdag, inte för att det är så mycket att fira men varje år på min namnsdag ställer dom till med ett hejdundrans kalas här i huvudstaden och jag är aldrig bjuden, jag kan inte förstå varför dom firar min namnsdag och jag inte får vara med, och alla hissar sina flaggor, till och med bussarna har flaggor bara för att jag har namnsdag! =) Konstigt det där!=)

(inte så bra bild kanske, men det står att jag Malin och Malena har namnsdag idag den 10:e december)

Jag vill oxå passa på att tacka min Anders för den fina namnsdagspresenten!=) Den gick varm i bilen i morse!=) Tusen tack, älskar dig Anders!=)
Och snart är det lucia men vart är snön! Nu har jag tjatat om det i flera månader men det hjälper inte alls! =) Har i alla fall kollat in vädret och som det ser ut så blir det i alla fal kallare nästa vecka, det var på tiden!=)

Hoppas eran torsdag......jösses det är ju redan torsdag! Ja ja, hoppas den blir bra i alla fall!

Life is good!!=)

3 kommentarer:

  1. Grattis på namnsdagen! Jag undrar vad det var du fick av Anders som gick varm?! Hihi
    Kram

    SvaraRadera
  2. ÄLSKAR din underbara inställning till livet min vän! Det borde vara Malin-dagen VARJE dag tycker jag! :) Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Tack, du är för rar! Och din inställning är inte att leka med den heller min vän!=)

    SvaraRadera