söndag 6 december 2009

Tillbaka i verkligheten!

Att vara "hemma" i byn är verkligen som att leva i en saga ibland! Allt är så lungt och skönt på något vis!=)
Men nu är jag inkastad i verkligheten igen! Efter en mysig vecka och sen helgen när min älskling kom hem till byn oxå så är vi tallbak i huvudstaden! Och i morgon är det min första dag på pralktiken! Ja, jag är en aning nervös, men det ska bli jätte spännande och roligt! Så jag återkommer väl till hur det har gått längre fram!=)


Helgen avnjöts med goda vänner och sällskapsspel! Roligt och mysigt! Och på lördagen var vi på en liten julmarknad och det var ju väldigt pittoreskt måste jag säga! Det är ju mysigt och så men jag är verkligen inte mycket för det här med hemslöjd och hemmagjorda safter och karameller! Det är inte min kopp av te kan man säga! Det är jätte fina saker men inte riktigt min stil för det mesta, och loppis är verkligen inte min grej alls! =) Däremot så älskar jag lite mer "riktig" hemslöjd som dalahästar och lovikavantar och sånt! Riktiga saker! =)
Hur som helst så var det en bra och mysig vecka till slut, fick mysa med familjen och se lite snö och känna kylan bita i kinderna!=)


Ha det bra och var rädda om er och alla andra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar