onsdag 30 december 2009

Sista Onsdagen för i år!

Nu är det årets näst sista dag, undra vad man ska göra av den!?!
Just nu sitter jag i min jättestora fotölj i min nya varma morgonrock (julklapp från Anders) och lovikastrumpor med en stor kopp starkt kaffe och tittar ut på våran underbara utsikt från vardagsrumsfönstret, medans det sprakar härligt i kaminen. Det ser lite kylslaget ut där ute, men otroligt vackert. Termometern visar på - 20 grader!=) Myggfritt kan man kalla det!=)




Jag ska nog ge mig ut på en liten skotertur idag, måste varmköra snömaskinen inför morgondagens tävling!=) I morgon ska vi åka till Timmbackarna (våran pulkabacken här i byn) och åka pullka och skoterrace! Skoj nyårstradition! Jag brukar inte våga köra racet på skoter men Anders är en hejare, förra året vann han på min "tjejskoter"!=) Till kvällen blir det hembakt pizza, singstar, sällskapsspel, goda vänner och nyårsbubbel !=)


Gårdagens shopping resulterade i ett par nya jeans, en kjol och en stor varm stickad polo! Jag är jätte nöjd med mina inköp!=)

Ha det  bra och ta väl hand om er och alla andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar