onsdag 23 december 2009

Dan före dopparedan!=)

Skinkan är griljerad, glöggen värmd och alla klappar ligger under granen, nu är det bara att vänta på tomten!

Men den bästa klappen fick jag i alla fall i natt, runt halv två när jag sov som sötast dök min älskling in genom sovrumsdörren med en jätte fin buket tulpaner, han lurade mig totalt jag trodde inte att han skulle dyka upp sådär mitt i natten, men oj vad glad jag vart, så skönt att ha honom här hos mig igen!=) Kärlek!




Idag har jag varit hos mormor och morfar och städat hela dagen, satt upp julgardiner och fejat omkring med damsugaren och skurtrasan! Och jag vill lova att tacksamheten var total! =)
Anders har återhämtat sig efter sin nattliga resa och sen har han kollat alla våra rör här i stugan och allt var okej! Tjoho, det var ju oxå en av de bästa julklappar vi kunde få!
Nu på kvällen har jag lekt spa här hemma, duschat varmt, målat naglar, gjort ansiktsmask och plockat ögonbryn!=) Mys pys! Så nu är jag julfin och julefriden har infunnit sig!



Hoppas ni kan sova nu inatt...jag vet att det kan vara svårt när man väntar på tomten!! =)



Ha det bra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar