tisdag 8 december 2009

Livet som "praktikant"!

Ja, livet som praktikant är verkligen inte så tokigt, det går lysande och jag stormtrivs på min praktikplats! Väldigt lärorikt och massvis med sköna människor, och dagarna bara rusar iväg! Härligt!


Men det är klart att man bil trött vill jag lova, inte alls van att använda "dom små grå" så här mycket. Och man vill ju verkligen göra så bra som möjligt ifrån sig och man vill absolut inte göra några fel, och jag bombaderar min handledare Pia med frågor, allt för att göra så rätt som möjligt! Men bättre att fråga och verka dum, än inte fråga och förbli dum!=)
Sådär ja, nu väntar jobbet här hemma med bokföring och ännu mera papper! =)


Ha det bra alla goa människor, och kom ihåg att ta hand om varandra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar