torsdag 18 november 2010

Nej vi är inte överens!

Jag och håret alltså, det känns mest stort och risigt, inte bra alls! Får kanske ge det några dagar till men idag satte jag plattången i det och nu känns det bra! Jag har lite svårt att vänja mig liksom, jag kanske inte kan vänja mig heller som det känns nu, vi får väl se! Idag tänker jag i alla fall ha rakt hår sådet så!

Lite sur blir man ju på sig själv när man tror att det ska bli strålande och lite crazy och man slänger ut massor med slantar på att bli fin, så blir man ful istället, trist! Eller hur? Ja ja, det ordnar sig säkert, jag får väl rakpermanenta det hela om det blir outhärdligt! Jag är rätt lik det här trollet faktiskt!=)

En sak som gör mig glad idag är i alla fall att det har kommit några millimieter snö inatt, me like!
Let it snow, let it snow, let it snow!!=)

Ha det fint och ta väl hand om er!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar