tisdag 23 november 2010

Let it snow, Let it snow, Let it snow!

Idag har det snöat här hela dagen, jätte mysigt om du frågar mig! Jag älskar det! =) Och som det ser ut på alla vädersajter så ska det fortsätta ett par dagar till, me like!
Jag vet inte vad det är med mig och snö men den får mig att känna mig så glad och pigg på något vis, jag älskar när det vräker ner där ute! Hoppas det får ligga kvar nu!=)

Dagens träningspass på friskis var på medelnivå och rent ut sagt skitjobbigt men roligt såklart! Det var spagettimuskler och blodsmak i munnen efteråt, det är några veckor sen jag var på pass på friskis och det kändes, har som bekant varit lite mycket den senaste tiden, så min egen tid har liksom blivit lite lidande men så är det i livet ibland det är bara att ta nya tag! Jag är övertygad om att jag kommer att ha träningsvärk from hell i morgon men det är det värt, då känns det ju att man har gjort något! På Torsdag kör vi igen, längtar!=)

Hoppas eran tisdag har varit lika snöig och härlig som min!=)
Ha det fint och var rädda om er och alla andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar