lördag 27 november 2010

Familjemyshelg!=)

Ja som ni vet så är mamma och Jonna här på besök den här helgen, jätte mysigt! Igår var det shopping för hela slanten som resulterade i en del julklappsinköp, en klänning till mig och lite annat smått och gott!
Jag fick en julklapp i förväg av mamma och pappa i form av en vinterjacka, tusen tack, det är någonting jag verkligen har letat efter och önskat mig länge, det är nämligen så att min jacka från förra sesongen har blivit alldeles för stor, angenämnt problem men kallt!=)! Nu slipper jag frysa i vinter, och den kom väldigt väl till pass eftersom termometern visar på - 10 härliga grader här i Vega idag!=)

Här är min varma härliga nya vinterjacka!=)

Igår kväll bjöds det på plankstek, glögg och så tittade vi på Idol, en helt okej fredagskväll med andra ord!=)

Nu laddar jag för ett förmiddagspass på friskis som jag och Zara har lurat med oss Jonna på, hoppas hon tycker att det blir skoj!=) Och till kvällen är det äntligen dax för STHLM Horse Show, som vi (i alla fall en viss 9-årig liten tjej) har längtat! Ska bli riktigt roligt faktiskt!=)

Hoppas eran lördag är kall och härlig!

Ha det fint och var rädda om er!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar