onsdag 17 november 2010

Frost!

Jag älskar soliga, frostiga höstdagar och den här dagen kommer att bli otroligt fin! Det glittrar så fint där ute! Men för min del blir det mest att vara inne hela dagen, löner ska räknas och betalas, fakturor ska bokföras och så ska jag jobba vidare med vårat projektarbete = en dag vi datorn!=) Så jag får njuta av den fina solen innifrån!=)
Här är våra frostiga lyktor på våran brokvist!=)

På eftermiddagen är det åter igen dax för ett besök hos sjukgymnasten för Anders och jag måste skjutsa honom dit! Min stackars vän fick inget roligt besked av honom igår, det löd som följer - det här är ingen muskel/mjukdels skada utan det sitter i ryggraden, antingen en kotförskjutning eller en trasig disk! Skit oxå rent ut sagt! Det kan fixa sig av sig själv och det kan man ju alltid hoppas på men ska det göra det får det skynda på för såhär med kryckor och korsett kan han ju inte gå i flera månader, eller? Han ska i alla fall prata med doktorn som opererade honom i morgon så får vi se vad dom vill göra! Det är synd att det vart såhär när det har gått så bra hela tiden efter operationen! Krya på dig min älskling, vi fixar det här tillsammans, vi ska se till så du snart blir frisk!

Till kvällen tänker jag i alla fall avverka några kilometer på löpbandet, ska bli sjukt skönt!=)

Ha det fint och var rädda om er och alla andra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar