måndag 15 november 2010

Hår!=)

Jag har varit till min söta frisör Anna idag, för att bli lite höstfin i kalufsen! Jag ville göra något nytt, är så trött på mina tunna, platta strån som sitter där på huvudet, det blir aldrig riktigt bra hur man än försöker staila det så jag bad om lite råd hur vi ska göra för att förnya det hela! Jag är lite besvärlig oxå sörni, jag vill ha långt hår men gärna någon ball eller annorlunda frisyr och den kombinationen går liksom inte riktigt ihop!=)
Hmmm något annorlunda var det, eller i alla fall annorulnda för att vara jag!
Så dagens resultat hos frisören idag vart en toppning av håret, en liten annorlunda tjockare lugg och en ny tid i morgon! Hi hi, det här kommer att bli galet, i alla fall för att vara jag!=)
Såhär såg jag ut innan jag åkte till frisören!

Såhär ser jag ut i detta nu, men i morgon vid den här tiden kommer jag att se helt annorlunda ut, hoppas jag!=) Spännande va?

Ha det fint och var rädda om er och alla andra! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar