fredag 19 november 2010

Ändrade planer!

Det blir inte alltid som man tänkt sig! Den här kvällen var det tänkt att jag och Camilla skulle på middag hos Jessica men hennes dag började inte sådär jätte bra med en dotter som kräktes! Usch, det är inge roligt alls det där med magsjuka, hoppas hon snart kryar på sig! Det är synd att vi inte kan träffas ikväll men det kommer säkert fler gånger! Ja min fredagskväll vart ju allt annat än tjejig och mysig i alla fall! I detta nu sitter jag här och dricker ett glas rött samtidigt som jag jobbar med vårat projektarbete inte helt tokigt det heller, men tjejkväll hade varit ett mycket roligare allternativ!=)


Ja så här ser alltås min fredag ut!
Lite senare blir det nog till att krypa ner i soffan och titta på Idol!=)

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar