lördag 20 november 2010

Jag är kär!

Ja att jag är kär i Anders det har ni nog förstått vid det här laget! Men jag har en till ny kärlek, en kärlek som är på ett annat sätt liksom, det är ju såklart ingen eller inget som slår kärleken till Anders men hur som helst så pratar jag om min Iphone4, vilken otroligt rolig grej! Den är helt fantastisk, det var kärlek vid första ögonkastet och det var nog den bästa julklapp - examenspresent jag kunde ha gett till mig själv, jag är så glad över den! =) Den har så många roliga funktioner, och bäst av allt är ju att det faktiskt går att ringa på den oxå!=)
Idag har jag laddat ner en hel drös med gratis applikationer, jösses vad roligt och min planerade städdag har blivit en aning försenad, men vad gör det!=)
Nu ska jag i alla fall sätta fart med städningen, och vet ni jag tänker adventspynta idag! Jag tjuvstartar helt enkelt!=)

Mitt öga, taget med min Iphone, redigerat med en ny "app" color splash! Så sjukt roligt!=)

Kram på er och hoppas ni har en härlig lördag!=)

2 kommentarer:

  1. Once you go iPhone you never go back...heja dig! Det är en fantastisk telefon och du kommer aldrig att vilja ha någon anna...

    SvaraRadera
  2. glöm inte bort mig bara älskling.

    SvaraRadera