torsdag 27 januari 2011

Livet på bygget!=)

Våran renovering har tagit fart på riktigt, målarna är här och fixar och grejar! Men livet i en byggarbetsplats är väl inte något att rekomendera direkt! Smutsigt och skärpigt är det överallt, men det kommer att bli kanon när det är klart!=)
Så här der det ut i detta nu!

Vardagsrummet

Hallen

Köket
Ja tro det eller ej men inom en snar framtid så är det faktiskt klart!

För övrigt har jag startat den här kalla men soliga dagen med en härlig morgonpromenad, frukost och kaffe! Och nu laddar jag för ett förmiddagspass på Friskis och Svettis! Lovely!

Igår fick jag lite kläder med posten som jag har beställt och man kan faktiskt konstatera att jag nu även har svart bälte i nätshopping för varenda plagg som kom passade! Coolt!=)

Hoppas eran torsdag är lika strålande som min, och får ni chansen så gå ut i friska luften, det är kallt men härligt!
Ha det bra och var rädda om er och alla andra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar