tisdag 11 januari 2011

Jag har världens bästa kille....

....och han har världens mest bortskämda flickvän!=)
Jag har ju som sagt varit förkyld och lite nere ett tag så Anders tyckte nog att jag behövdes muntras upp en aning, så idag när han kom hem från jobbet hade han en liten present med sig till mig! Och som ni säkert vet så älskar jag presenter!=) I det lilla söta paketet låg ett jätte fint halsband från Pilgrim, det kommer garanterat att användas flitigt! Tusen tack min fina älskling!


Och som om det inte var nog med det så tyckte han att vi skulle åka och kolla efter en ny dator till mig, det har i och för sig varit på tal ett tag för min gamla dator låter som ett tröskverk trotts försök med damsugare och dylikt! Sagt och gjort, vi gav oss iväg till Elgiganten och väl där kunde inte jag låta bli att förälska mig i en bärbar fin dator av märket Packard Bell! Vi köpte en lite cool dataväska oxå av märket Ed Hardy, kanske är jag lite för gammal för att ha en sån men jag tyckte den var rockig och cool så då vart den min! Så idag bloggar jag från min nya fina dator, visst är jag bortskämd, det är nästan så jag skäms!=)
Tack för allt min älskade Anders!


Förkylningen går förövrigt åt rätt håll även om den är seg och långdragen, lite drygt faktiskt, jag är så sjukt sugen på att komma igång med mina friskispass igen efter det långa juluppehållet! Men det är nog bästa att bli riktigt frisk först det är ju nog jobbigt att andas som det är nu, känns typ som om jag andas genom ett sugrör emellanåt, men i morgon har jag i alla fall bestämt mig för att ta en promenad och se hur det går! Sakta men säkert är mitt mål just nu!=)

Hoppas eran tisdag har varit bra!
Ha det fint och var rädda om er och alla andra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar