tisdag 18 januari 2011

Årets första pass!

Efter att ha haft, som ni vet en långdragen förkylning var det igår dax för årets första men absolut inte sista pass på friskis! Det var sjukt jobbigt och sjukt rolig! Det är skönt att komma igång igen! Och jag kan lova att både kondis och muskler är en färskvara, nu är det bara att kämpa på!=)
Idag plågas jag av en del träningsvärk men det är bara skönt! Helt klart värt det!=)

Idag har jag varit på arbetsintervju igen, så nu håller vi alla tummar som finns för att jag får det här jobbet! Det kändes jätte bra och jag vill verkligen ha det här jobbet! Men hur det än blir så måste jag ju ha gjort ganska bra ifrån mig eftersom jag har fått komma på två intervjuer på samma ställe!=)

Nu är det dax att fortsätta vända upp och ner på huset!=)

Hoppas ni alla har en fin tisdag!
Var rädda om er och alla andra!=)

1 kommentar:

  1. Åh vad kul! Jag håller verkligen båda mina tummar för att du får det!!! Och bra jobbat med träningen, som alltid! :)

    SvaraRadera