lördag 29 januari 2011

Krullhuvud!!

Som ni vet så fick jag ju den brilianta idén att permanenta mig för ca 3 månader sen! Sagt och gjort! Men jag har inte riktigt kommit överens med mitt hår sen dess! Det där med lockar är inte riktigt min grej!

Igår var det åter dax att besöka min söta frisör Anna, jag gick dit med gott hopp om att hon skulle kunna hjälpa mig att få bort lockarna! Men icke det! Visst det går sa hon, men det kommer att slita ont på ditt (redan sköra) hår, försök att stå ut 3 månader till så ska vi se hur håret mår nästa gång vi ses så kanske vi kan göra en rakpermanent då! 3 MÅNADER TILL ATT SE UT SOM ETT PENNTROLL, SHIT!
Okej det är väl bara att gilla läget och fortsätta att gå med håret i hästsvans!=)  Jag har i och för sig lyckats fixa till det någon gång så det har sett okej ut, men det är inget sånt jag har lust att stå och göra varje morgon innan jobbet direkt!
Jag vill ju ha en lätt frisyr som sköter sig själv, vad tänkte jag med den där mörka höstdagen för 3 månader sen!=) Min vision var att jag skulle få långa svallande lockar som alltid var sådär filmstjärne stylade! Ja vad tänkte jag med, mitt risiga hår når i vanliga fall inte längre än strax nedanför axlarna och nu när det är lockigt så når det strax ovanför axlarna, suck!
Det finns en viss likhet mellan mig och det här trollet faktiskt!=)

Ja, ja vad är en bal på slottet? Jag tror bestämt att jag tar och ignorerar mina lockar genom att sätta upp dom i en toffs och laddar för morgonpass på friskis istället!

Hoppas ni alla har en fin lördag!=)
Ha det gott och var rädda om er och alla andra!=)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar