måndag 24 januari 2011

JAAAA!!!

Jag har fått jobb, äntligen!! Det är en helt obeskrivlig känsla måste jag säga! Jag har ju som bekant börjat tröttna rejält på att gå här hemma och dra! Och idag var det dommedagen, jag har väntat på att telefonen ska ringa hela dagen, timmarna har gått och jag har inte fått många knop gjorda, men tillslut för en halvtimme sen så ringde det! Och jag har fått jobbet! Det känns helt otroligt! Ska bli så sjukt skönt att komma igång med ett "riktigt" liv igen! Så nu får vi se hur mycket jag har lärt mig efter ett och ett halvt år i skolbänken! Jag är övertygad om att det kommer att gå strålande!=) Tjoho! Lyckorus!!!=) Nästa tisdag bär det av till jobbet! Lovely!!=)

Snacka om att det kommer att gå fin fint att träna idag! Om en timmer är det dax för dagens pass på friskis och jag längtar!!=)

Hoppas erna måndag är lika strålande som min vart!
Ha det fint och var rädda om er och alla andra!=)

3 kommentarer: