måndag 28 juni 2010

Midsommar!

Ja nu är den härliga midsommaren över på riktigt, det var den i och för sig redan igår, men jag kände mig lite lätt sliten efter en hel del festande, ätande och alldeles för lite sömn! Jag tycker nog att lite bilder får tala för sig själva! Enjoy!
Midsommarafton i Tammeråsen
Jag och Martina

Pappa & Lillemor

Röjeråsen på midsommardagen
Söta söta Jonna

Uppradade Rättviksköllor

Håkan & Zara


Fina Emma

Åå hej!

Sång och musik hör midsommar till=)

Påväg hem medans solen går upp
Tomas bland ängsklockorna!=)

Ja jag tycker att dom här bilderna summerade våran midsommar ganska väl! Hoppas ni har haft en fin midsommar!
Nu är det bara att fortsätta njuta av ledigheten och sommaren!

Carpe Diem

2 kommentarer:

  1. Åh...jag kan inte annat än le...och ångra att jag inte åkte till bästa byn... :(
    Puss på dig fina!

    SvaraRadera
  2. Ja det var jätte roligt, du skulle ha varit med så hade det varit ännu roligare!=) Vi får göra ett nytt försök nästa år igen!=)Hör av dig om du besöker idyllen något mer under sommaren så kanske vi hinner ses, jag är här till vecka 32. Heeela sommaren!=)
    Kram kram!=)

    SvaraRadera