måndag 7 juni 2010

Måndag!

Vad konstigt det är vissa dagar, den här dagen har varit en sån här dag då man liksom inte riktigt vaknar på något vis, den har passerat i någon form av dvala. Jag känner mig jätte trött och får ingenting gjort trotts massvis med kaffe och frisk luft!=) Nu ska jag snart på friskis och köra ett pass, hoppas och tror att jag kommer att känna mig piggare efter det! Kanske det är för att det är måndag, men helgen har ju bara varit lugn och skön så det borde inte bero på det heller. Kanske det är för att jag är ledig från skolan idag. Kanske, kanske inte!=) Jag har i alla fall läst lite inför sista tentan nästa vecka, hoppas att något har gått in oxå fast att jag varit så trött!=) Jag tror inte att den tentan ska vara några problem, känns som om jag har rätt bra koll på ämnet och så ska det blir så vansinnigt skönt att bli klar för den här terminen!=)

Hoppas erna måndag har varit lite piggare än min, nu åker jag till friskis!
Ha det bra och var rädda om er och alla andra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar