fredag 11 juni 2010

Livet är bra!=)

Livet är så skönt just nu! Jag är klar med precis allting i skolan, jag gjorde den sista tentan och skickade in dom sista engelskauppgifterna igår och idag har jag haft betygsamtal, tjoho! Nu är det bara två dagar kvar i skolan och sen är det sommarlov, fatta vad skönt det känns, som jag har längtat! Och på Torsdag styr jag kosan "hem" till ett sommrigt Dalarna!=)

En liten sommarbild från mammas och pappas härliga trädgård
Den här fredagskvällen har jag och min Anders spenderat här hemma i våran ensamhet, mysigt! Vi har badat badkar, ätit sushi, druckit rosévin och tittat på film. Sen avslutade jag kvällen med att vända ut och in på alla världens tankar och funderingar genom ett telefon marathon med min fina moster! En bra och mysig fredagskväll helt i sin enkelhet! Och nu har jag krupit ner i sängen med datorn och en sovande Anders, bloggar lite medans jag sneglar på en film på tv:n, oxå mysigt! Livet känns som sagt väldigt skönt just nu!=)

I morgon är det ett morgonpass på friskis som gäller och sen har jag ju faktiskt min första riktigt lediga lördag på väldigt länge, det betyder ju inte att jag inte har varit ledig från skolan dom andra lördagarna men nu har jag ju inga läxor och tentor som hänger över mig så jag är som sagt helt ledig! Det är en obeskrivlig känsla måste jag säga, och jag tänker bara njuta!=)

Hoppas ni alla har haft en härlig fredagskväll!

Jag i Siljan, sommaren 2008

Njut av livet och ta väl hand om er och alla andra!=)

Natti natt!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar