onsdag 23 juni 2010

Underbara liv!=)

Visst är det väl för underbart när man kan sitta ute utan att frysa när klockan är halv tolv på natten! Jag och Anki tog oss ett par glas vin och pratade om livet, lyssnade på musik, skrattade och mös! Livet känns inte allt för tokigt just nu måste jag säga!
Midsommarplanerna går som planerat, idag har jag och mamma varit till Mora och inhandlat alla förnödenheter inför helgens baluns och nu ligger kärlknölen i ugnen och har precis påbörjat sina 12 långa timmar, ska bli mumsigt när det är klart!=) Så nu är det bara att invänta min älskling som kommer i morgon sen ska vi plocka sju sorters blommor och hoppa över sju gärdesgårdar och sen drömma om varandra!=) Välkommen midsommar, jag är redo!=)


En sen onsdagskväll som den här kan jag inte annat än känna tacksamhet över livet, moderjord och allt som där till hör! Visst är vi otroligt lyckligt lottade som får vara med och uppleva allt som händer och sker!=) Livet är till för att levas och  jag tycker inte att man ska låta livet leva sitt eget liv!



Min önskan nu är att min fina syster ska ta och krya på sig från sin dunderförkylning och tillhörande feber så vi kan fira en riktig midsommar tillsammans! Krya på dig Martina!=)


 Jag ser fram emot ett par intensiva dagar med nära och kära! Äntligen är midsommaren här!=)

Hoppas eran Onsdag har varit kanon!
Ha det bra och ta väl hand om er och alla andra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar