tisdag 15 juni 2010

Packa, packa, packa......

Tvätta, packa, packa, packa....hur mycket grejer kan man ha egentligen? Jag har ju varit ledig från skolan idag och då har jag passat på att packa det mesta inför min "hemresa" på Torsdag. Och så är jag oroligt att jag ska glömma någonting! I detta nu har jag fyra fullpackade stora väskor, 3 stora kassar och en ryggsäck och ännu är jag inte klar! Hur ska detta sluta! Anders börjar väl snart fundera på om jag ska flytta ifrån honom eller nåt sånt!=) Och det ska tilläggas, att det här bara är mina saker, Anders ska ju vara kvar här i stora staden några veckor till så han får packa sitt sen och tur är väl det för det finns inga lediga väskor kvar nu! =)

Som tur är ska vi åka två bilar upp till byn i helgen, annars hade vi aldrig fått med oss allt!

I morgon är det sista skoldagen för den här terminen och som ni alla vet så har jag längtat väldigt mycket efter just den dagen! Jippi! Och på kvällen ska jag spela badminton igen, det verkar bli en helt fantastisk dag eller hur!=)

Hoppas erna tisdag har varit bra!
Ha det bra och var rädda om er!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar