onsdag 9 juni 2010

Det här är en ovanligt bra dag!=)

Jag kan inte annat än säga att det här är en ovanligt bra onsdag! Tentan som jag var så arg över för några veckor sedan visade sig idag när vi fick tillbaka den ha gått alldeles utmärkt, vilken lättnad!=) Så har skatteåterbäringen kommit, aldrig fel med lite extra klirr i kassan, student och allt som man är!=) Och så har jag en skön träningsverk efter gårdagens pass på friskis, nice! Även om Onsdag är min träningsfria dag har jag idag lite svårt att sitta still så efter att ha ätit en mumsig middag bestående av kyckling, coscos och bönor gick jag ut om klippte gräset, alltid något, inte träning direkt men ändå skönt med lite hederligt kroppsarbete!

Veckan har för övrigt varit strålande skön, men dagarna går så vansinnigt fort, inte för att det gör mig så mycket just nu eftersom att nästa veckan är den sista i skolan för den här terminen och på fredagen åker jag hem till byn för att ha massor med sköna veckors ledighet, jag längtar så! Igår var vi och besökte ett företag där vi ska göra vårat projektarbete till hösten, det verkar jätte bra och ska bli spännande, så skönt att redan nu ha det klart.
Nu behöver jag bara en praktikplats till hösten så om det är någon där ute som vet någon som skulle kunna tänka sig att ta emot en "praktikant" inom lön, ekonomi eller personal under sex veckor i höst skulle jag bli jätte glad, det är inte helt enkelt att hitta en bar praktikplats måste jag säga. =)

Resten av den här veckan ser ut att bli bra, i morgon är det ju min lediga torsdag och till kvällen är det badminton som står på schemat, roligt!=) Helgen är fortfarande ett oskrivet blad, det lär ju bli ett par besök på friskis men annars har jag inte planerat in något, skönt! Kanske ska jag ta och skriva den sista tentan så är jag klar med allt sen, det är en hemtenta som öppnar idag och är öppen en vecka framåt! Vi får se!=)
Livet är jäkligt bra just nu helt enkelt!

Hoppas eran onsdag har varit minst lika bra!
Ha det fint, och ta väl hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar