fredag 4 juni 2010

Fredag!

Det är fredag, skönt, jag är nu ledig från skolan i tre hela dagar! Lovely, och det har jag passat på att fira med ett par glas vin, grillad oxfilé och trevligt sällskap i form av min kärlek! Mysigt en härligt fredag som denna!=)

Var över till grannarna och inspekterade bygget av byggställning inför morgondagens målning, det känns fortfarande väldigt skönt att vårat hus är målat och klart! Jag tror att dom fick till det med ställningen och jag fick en kall öl, mycket gott i den varma solen måste jag säga!=)
Nu har vi intagit soffläge, skönt efter en slitig vecka och i morgon väntar ett morgonpass på friskis och sen hoppas jag på sol och värme och tänker bara njuta av vad dagen har att erbjuda!=) Life is good!=)


Hoppas ni har haft en underbar fredag!=)
Ha det bra och var rädda om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar