måndag 14 juni 2010

Snart sommarlov......

Ja som vanligt så rusar dagarna förbi, jag har fullt upp med, träning, packning inför semestern och ett och annat besök i skolan, nu är det bara en dag kvar innan det är dax för sommarlov! Onsdag är sista dagen och sen på Torsdag åker jag hem till byn, ska bli så skönt! Flera veckor av sommarlov, härligt, ser verkligen fram emot det!
Det är ju ganska mycket att stå i fram till avresan, jag ska ju ha typ hela "livet" med mig och om ni kan tänka er att jag i vanliga fall när vi åker dit över en helg packar minst två väskor med kläder för att jag aldrig kan bestämma mig för vad jag ska ha på mig, ja ni kan ju tänka er hur min packning nu för 7 veckor framöver ser ut!=) Mycket blir det, plus att jag ska ha med mig massor av blomster att plantera där hemma! Ja det lär se ut som taikon är på väg på torsdag när jag ger mig ut på vägarna!=)

Hoppas eran dag har varit fin!=)
Ha det bra och var rädda om er och alla andra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar