torsdag 1 juli 2010

Ledig!=)

Sommardagarna bara flyger förbi, jag gör inget speciellt men tiden går så vansinnigt fort! Dom senaste dagarna har Jimmy och Jonna bott hos mig, dom säger att dom är på kollo! Hi hi! Sötisar, och visst jag förstår dom, Röjeråsen är fantastiskt såhär på sommaren! Kvällarna är varma och ljuma och det blir sent varje kväll men vad gör väl det, vi har ju sommarlov! Det är lite skönt med sällskap oxå eftersom min Anders fortfarande är kvar i stan och har några veckor kvar till han får semester, gissa om jag längtar! =)

Men i morgon kommer han i alla fall på besök över helgen, det väntas Big Lake Run i Rättvik på lördag så då ska vi ut och åka "raggarbil" hela dagen, ska bli skoj!!
Folk säger att det kan vara nyttigt att vara ifrån varandra ibland, men jag undrar jag! Jag går ju bara och längtar och saknar min vän hela tiden! Han är verkligen en stor del av mitt liv och det märks inte minst nu när vi inte ses så ofta! Men men som sagt så rusar tiden förbi och snart har ju även han ledigt!=) Härligt!

Puss på mannen i mitt liv!=)

Nu ska jag ta min kvällspromenad och leta reda på Jonna som är någonstans ute i byn och leker!

Ha det bra och var rädda om er och alla andra!=)

1 kommentar:

  1. Otroligt fin bild på er Malin...och nu är det bara en natt kvar! :D

    SvaraRadera