söndag 4 juli 2010

Big Lake Run!=)

Ja då har vi klarat av årets Big Lake Run här hemma i Rättvik! Det kunde inte ha varit en bättre dag, strålande sol, en hetta utan dess like, härliga glada vänner, crom och mullrande motorer! Dagen var helt fantastisk, vi hade vansinnigt roligt och färden runt siljan gick smärtfritt! Det bjöds på många glada skratt, picknick, bad och massor av vin och vatten!=) Och när klockan visade på 24:00 stod fortfarande termometern en bra bit över 20 grader! Svensk sommar när den är som bäst!
Såhär dagen efter att ha festat och firat i 15 timmar kännar man sig lätt sliten, så nu har jag krupit ned i sängen och tittar på Terminator 2, skön söndags syssla tycker jag! Det enda som känns trist är att min älskling var tvungen att åka tillbaka till staden för att jobba ytterligare två veckor innan hans semester börjar! Jag saknar dig så mycket vännen min när vi inte är tillsammans! =)









Hoppas ni alla har haft en härlig helg!
Ha det bra och var rädda om er och alla andra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar