söndag 18 juli 2010

Kärlek!

Jag älskar min Anders, han är min absolut bästa vän och han betyder allt för mig! Jag känner mig halv utan honom, men i morgon är två långa veckors väntan slut, då kommer han hit till mig här i byn! Oj vad jag har saknat honom! Det känns lite som kvällen före julafton, jag har svårt att somna och det pirrar i magen!=)

Det finns en del saker i tvåsamheten som jag tycker är otroligt viktiga för att få det att fungera det är, kärlek såklart, tillit, åtrå, respekt, ärlighet och humor och om jag får säga det så är det just dom delarna som jag och Anders har tillsammans! Han dessutom är otroligt snäll, inteligent (vilket attraherar mig mycket), vacker både på in och utsidan, kärleksfull och han har en skön humor! Han har allt jag vill ha, visst har jag haft tur! =)


Hoppas ni alla har någon att tycka om och låt dom få veta det i sånna fall, man kan aldrig säga det många gånger nog!=)

Jag älskar dig Anders!

Natti natt!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar