söndag 11 juli 2010

Allt och inget!=)

Ja jag vet inte rikitgt vad jag ska skriva om, sommardagarna fortsätter i lugn takt och jag försöker njuta av ledigheten och bara ta det lungt, det enda som saknas är min Anders men nu är det bara en vecka kvar tills han kommer hit, längtar!
Det vart heller ingen operation nästa måndag utan han ska bara dit och träffa läkaren IGEN! Hur många gånger ska dom titta på honom och hur länge ska han behöva ha så ont min älskade vän! Han är en tapper själ min älskling men jag förstår att han börjar tröttna på den eviga smärtan och överkonsumtionen av värktabletter! Jag lider med dig min älskling men vi ska klara det här tillsammans!
Idag har jag, mamma, pappa, Martina, Bror och Mathilda varit till Oxberg och köpt "träskor" mina är "cadillacröda", super snygga tycker jag och sköna! Besök gärna hemsidan och kolla in alla coola skor! http://www.dalaclogs.se/

På kvällen har vi grillat och druckit ett glas vin eller två. Jätte mysigt förutom att jag och pappa inte alltid drar jämt och han har lite taskigt ölsinne och brusar upp för ingenting! Han är dålig på att diskutera, om jag säger så, i alla fall så länge han inte får medhåll och vad är det då för mening med att diskutera om alla tycker lika? Ja ja det ordnar sig nog, men det är lite tröttsamt!=)
Nu ska jag sova och hoppas på en strålande sommardag i morgon!=)
Sov gott alla fina männsikor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar