tisdag 28 december 2010

Överraskning! :)

Ni vet sånna dagar när livet bara känns surt och tråkigt och man själv ÄR sur och tråkig, en sån dag har jag haft idag! Jag har blivit irriterad över det mesta och ledsen över minsta grej, och jag hatar att vara så, det är liksom inte jag, jag känner inte igen mig själv! Och så min stackars Anders, han får stå ut med det mesta och jag älskar honom för det, för jag är inte helt säker på att jag skulle vilja leva med mig själv alla dagar! Tack Anders för att du står ut!

I alla fall så fick den här konstiga dagen ett oväntat, överraskande slut! När klockan var runt halv sju och vi precis hade sett klart en film (lika bra de, att se på film alltså eftersom det i alla fall inte gick att prata med mig, surkart) så knackade det på dörren och där stod min söta syster med sin söta familj och med sig hade dom en korg som innehöll ost, vin och kex! Jag hade träffat min syster tidigare idag och berättat om mitt usla humör så därav den här härliga överaskningen! Vi åt och drack och spelade sällskapsspel som oxå är en av mina favorit sysselsättningar! Mitt dåliga humör är nu som bortblåst, tusen tack till er alla! Det var en mycket uppskattad och mysig överraskning! :)

Ha det fint och var rädda om er och alla andra! :)

2 kommentarer:

  1. Ja tack själv för en super trevlig kväll.. =)Kramizar Tina

    SvaraRadera
  2. Åh, jag blir helt tårögd...fina syster!

    SvaraRadera