söndag 19 december 2010

Mera snö!=)

Det bara snöar och snöar! Och ja jag gillar det fortfarande!=) Dagens aktiviteter idag har såklart bestått av snö, snö och åter snö! Jag, Håkan och Jimmy tog fram min snöskoter för att grabbarna skulle få ut och åka lite, det är ju så sjukt roligt och medans dom var ute och roade sig gjorde jag den mindre roliga snöaktivitetetn......skottning! Men eftersom jag inte har tränat på ett antal dagar var det riktigt skönt med lite hederligt kroppsarbete, även om det känns lite tröttsamt när jag efter ett par timmar tittar ut och det ser ut ungefär likadant ut som innan jag började skotta...... bara att ta nya tag med snöskyfflen i morgon igen!

Helgen har för övrigt bestått av ett mycket trevligt 40-års kalas i fredags, en något slapp lördag med massvis av skidor på TV:n, skönt! Jag spenderade skidsöndagen med morfar och Håkan, alltid roligt att titta tillsammans och fundera över vem eller vilka som ska vinna och så!=) OCh såklart har ju Jonna varit hos mig hela helgen! Mysigt!

Nu har jag och Jonna krupit ner i sängen och som tur är så är det hästhoppning på TV:n och det gillar vi ju båda två!=) Mysigt! Men snart är det sovdax för i morgon är det skola för Jonna igen, hon har två dagar kvar till jullov!=)

Hoppas ni alla har haft en fin söndag!
Ha det bra och var rädda om er och alla andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar