måndag 27 december 2010

God fortsättning

Julen kom och gick med massvis av god mat, gott att dricka, klappar och mys med nära och kära! Julaftonen avnjöts här hemma hos mig och Anders med hela stora härliga familjen, på juldagen vankades det i vanlig ordning party och annandagen var till följd av det en lugn tillställning=), på kvällen var vi bjudna upp till Lena och David på lite kusin med respektive mys, jätte trevligt!

Jag måste ha varit väldigt snäll i år för tomten kom med många fina julklappar till mig, och i ett av paketen låg det en jättefin kamera, så nu kan jag äntligen fota igen, min gamla kamera gav upp i sommras efter för mycket vin och party!=) Tusen tack alla nära och kära för alla fina julklappar!=)
Jag ska lägga ut lite kort sen så ni får se hur våran jul har varit!=)

Ha det fint och var rädda om er och alla andra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar