lördag 11 december 2010

Det händer inget särskilt.....

Veckorna rusar förbi, snart är julen här! Arbetsintervjun jag var på i Onsdags gav ingent jobb, synd! Men det är bara att kämpa vidare! Lunchen med kompisarna i Torsdags vart inställd, trist! Det går sådär just nu!

Den här lördagen ska jag och Zara i alla fall spendera ute i vimmlet av julklappsletande människor, en liten utmaning, men jag brukar tycka att det är rätt mysigt med julrusch!=) Man ska ju göra det man är bäst på, eller hur!=)

För övrigt händer det inte speciellt mycket värt att berätta! Livet knallar på helt enkelt, och så kan det väl få vara ibland! Jag ser fram emot mitt långa "jullov"  hemma i min fina by men min härliga familj! Resan dit för min del går på onsdag sen kommer Anders efter en vecka senare! Mys ska vi ha i många långa härliga dagar!=)
Den här underbara utsikten möter mig varje gång jag är påväg hem! Underbart!=) Längtar!

Hoppas ni har det fint och att ni är rädda om er!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar