onsdag 15 december 2010

Hej mitt vinterland!=)

Nu är jag hemma i byn igen och den här gången stannar jag här läääänge! Mysigt!=)
Resan hit idag gick bra och när jag kom hem stod det ett litet paket här hemma på vårat köksbord, barnsligt förtjust som jag är i paket öppnade jag det genast och där i låg en söt tomte från min svärmor och svärfar, det var en examenspresent, tusen tack!

 Paket!=)


Söt tomte!=)
Dagen idag har jag först spenderat med morfar, var ju tvungen att munhuggas lite efter som vi inte har talts vid på en hel vecka!=) Sen fick jag lite middag hos mamma och pappa och senare var jag hos svärmor och svärfar och fikade och snackade skit i några timmar! Mysig dag helt enkelt!=)

Det dök upp ett litet lustigt ljusfenomen på himmelen under min resa hem idag, det här är himmelen över Falun! Fint va? =)

Den här utsikten som möter mig varje gång jag åker hem till byn kan jag inte se mig mätt på, visst är det otroligt fint!=) Det är Siljan som ligger så vit och fin där nere!=)


I morgon vankas det adventsfika i Jonnas skola, oxå mysigt!=)
Ha det fint och var rädda om er och alla andra!

1 kommentar:

  1. Mysigt...kommer snart efter dig... Ta hand om vår hembygd så länge...
    Stor kram!

    SvaraRadera