fredag 22 oktober 2010

Wiii, det snöar!

Nu äntligen får jag oxå se lite snö, okej det är blötsnö som säkert kommer att smälta bort under dagen! Men det gör ingentin för just i detta nu så snöar det mycket ute och jag älskar det!=) Jag sa ju att det kunde vara bra med en liten förvarning på att vintern faktiskt är på G, men det verkar inte hjälpa för enligt trafik rapporten på radion så ligger det bilar i dikena lite här och där i den här staden nu på morgonen! Hör upp, ja det är höst/vinter och det kan vara halt ute även om det inte ser så ut!=) Kör försiktigt!=)

Idag tänker jag städa huset och till kvällen ska vi bjuda Peter och Sofie på lite mat! Mysigt!=)

Gårdagen spenderades med att jobba på vårat lilla kontor och till eftermiddagen åkte jag och Anders för att kolla in det nya köpcentret som öppnat här i Haninge, Port 73 heter det! Helt okej shopping faktiskt! Jag är mest glad över att skopunkten har öppnat där! Jag älskar skor, men vill helst inte betala så mycket för dom, köper helder fler par så jag har att välja på!=) Och förut så hade vi skopunkten här i närheten men snacka om förvånad jag vart i höstas då jag gav mig av dit och skulle köpa lite skor så har butiken stängt! Men nu finns den alltså här igen! Jippi!
Vi köpte oss faktiskt varist par skor igår,  var i beov båda två av nya vinterskor!
Sen vart det ett par tröjor, en kjol och en skjorta, jag har ju som bekant svart bälte i shopping!=)

Anders nya vinterskor!

Mina nya vinterskor!=)

Hoppas eran fredag blir strålande!
Ha det fint och var rädda om er och alla andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar