onsdag 20 oktober 2010

Vinter?

Ja tydligen vart det vinter hemma i byn under natten, dom har fått ett litet snötäcke som med all säkerhet har smält bort tills jag kommer dit nästa gång, om en och en halv vecka!=) Jag hoppas nu att alla väder gudar lovar vad dom håller, alltså att även vi här i stora staden ska få lite snö! Vi kan ju i all fall få en liten försmak på vintern tycker jag, så vi inte blir så överaskade när den slår till på riktigt!=)

Idag har jag bara setat vid datorn hela dagen, på förmiddagen jobb med bokföring och löner som ska vara klara inför måndagens löning, sen har det varit projektarbete för hela slanten! Diciplin var ordet!=)
Det är roligt, men mycket attgöra! Fast jag tror att ju mer man har att göra, ju effektivare blir man! Vad tror ni?

Hoppas eran onsdag har varit bra!
Ha det bra och var rädda om er och alla andra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar