tisdag 19 oktober 2010

För mycket att göra och för lite tid!

Tiden rusar förbi och min lilla blogg har väl inte legat högst upp på prioriteringslistan direkt dom senaste veckorna, men jag ska försöka bättra mig! Jag är i alla fall tillbaka i stora staden efter en intensiv men skön vecka hemma i byn, jag har pysslat med mina nära och kära och försökt skämma bort dom så mycket som möjligt, det är dom värda allihopa!
Nu startar skolan igen med full fart, sex veckor kvar sen ska examensarbetet vara klart och vi har massor att göra så det är bara att sätta igång, samtidigt som företaget ska skötas och livet i övrigt ska hinnas med, och så söker jag ju jobb oxå och det tar tid!=) Jag önskar just nu att dygnet hade några timmar till, hadet varit rätt skönt faktiskt! Men jag har en bra plan hur jag ska ro det här i land, så nu är det strikt diciplin som gäller, så det så!=)

Och vet ni nu ska jag börja tjata igen, jag längtar efter snön! Jag vill att det ska snöa, massor! =) Igår fick  bilen vinterdäck så jag är beredd! Tack min fina Anders för hjälpen!=)

Hoppas ni alla har en lugn och skön höst!=)

Var rädda om er och alla andra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar