torsdag 28 oktober 2010

Country Road, Take Me Home!

Tidigt i morgon styr jag åter igen kosan hem till byn! =) Jag har som bekant höstlov och ska avnjuta det hemma i idyllen! Det bästa med att få chansen att vara där så pass länge som en vecka i sträck är såklart att jag får vara nära min familj, det sämsta med det är att ju längre man är där, ju jobbigare blir det att åka därifrån!=) Men det är smällar man får ta!=)
Självklart är det alltid lite jobbigt att åka ifrån min Anders, men han kommer efter mig hem till byn till nästa helg!=)
Nu har jag packat och allt är klart så det är bara att vänta på att tiden ska gå! Och det där med packning är inte min starka sida, det ser ut som om jag ska vara borta ett år eller så, men jag kan bara inte bestämma mig för vad jag ska ta med och vad som kan tänkas stanna hemma! Näpp, det mesta i klädväg får följa med för tänk om jag en dag är jätte sugen att ha något rött på mig tex och så har jag inte något sånt med, nä det går inte!=) Veckans I-lands problem tror jag! Ja ja, jag åker ju i allafall ensam i bilen så plats har jag ju!=)

Ha det fint och var rädda om er och alla andra!=)
Nästa gång vi hörs, gör vi det från idyllen!=)

Country Road, Take Me Home

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar