fredag 22 oktober 2010

Nu har jag fått snigelpost igen! I love it!=)

Ja jag har fått snigelpost igen och jag älskar det! Det är inte varje dag man får det nu för tiden och det är så roligt! Och just det här kortet som låg i min postlåda idag betyder så otroligt mycket för mig!=)
Det är från mormor och morfar, mamma och moster, som tackar för all hjälp och för att jag finns, jag vart minst sagt rörd när jag gick ut och hämtade posten idag! Anders som kom ut efter mig undrar såklart varför jag står där vid brevlådan och gråter,men det var ju tårar av glädje och kärlek och inget annat, jag vart så glad och känner mig otroligt uppskattad! Tusen tack själva för att ni finns och för att jag får hjälpa er, det gör jag mer än gärna vet ni!=) Det brukar bli bäst om man hjälps åt, eller hur! Jag älskar er alla!=)



Carpe Diem

1 kommentar: