fredag 29 oktober 2010

Fullspeckad dag!=)

Jag har landat i byn! Det var en lite halkig resa hit, dom sista milen var det ungefär som att åka på såpa! Lite läskigt men jag har ju världens bästa bil så vi tog oss fram lungt och säkert!=)

Ja jag har minst sagt hunnit med en hel del idag, jag har ju rest från Stockholm till Röjeråsen, via Vikarbyn för frukostintag hos min fin syster, varit förbi mormor och morfar på en kopp kaffe, sen till Mora för att handla lite även det i sällskap av min syster, efter det hem till syster för lite lunch, sen hem till stugan med varorna, så kom min fina vän Anna förbi med en jätte fin höstpresent, tusen tack du är för söt fina Anna, I love you! Och nu på kvällen har jag varit hos mamma och pappa och ätit tacos och delat en flaska rött med mamma! Minst sagt fullspeckad dag! Men det är ju så, går man upp tidigt på morgonen så hinner man en hel del!=) Självklart är dödens trött i detta nu, så jag ska inom en snar framtid sluta dom små blå och sussa sött! Imorgon bli det storstädning!=) Me like!=)


Här är den fina presenten jag fick av Anna!<3

Hoppas eran fredag har varit bra!
Ha det fint och var rädda om er och alla andra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar