fredag 24 september 2010

Mitt är mitt och ditt är ditt...uppfattat?

Har jag tittat fel i almanackan? Är det fredagen den 13:e? Det känns så i alla fall! Dagen började i och för sig rätt bra med lite kontorsjobb och så! Bestämde mig lite sådär mitt på dagen för att åka och handla lite mat innan alla andra ska dit idag när dom flesta har fått löning!=) Jag strosade omkring på i Ica i lugn och ro, kommer ut till bilen och va faan...ursäkta svordommen men någon jäkla idiot har brutit av båda min backspeglar på bilen och tagit dom med sig, det är sant! Mitt på ljusa dagen på en full parkeringsplats utanför Ica, fy fan va fräckt! Jag blir så trött på folk som inte kan skillja på mitt och ditt! Hoppas att du som tog dom och samtidigt repade bilen lite mår prima nu och att du sover gott om nätterna! IDIOT! Vad är det för fel på människor? Det ÄR inte så att det man hittar det får man, det är bara ett talestätt helt utan verklighetsförankring! Uppfattat!!=)


Inte nog med det, när jag kommer hem så ska jag hjälpa Anders att lasta någon sorts maskin på släpvagnen och klumpig som jag är ramlar jag och sätter handen på en spik som går rakt in i handen! Strålande! Det gör för jäkla ont måste jag säga, har inte ont i såret men i lill- och ringfingret på vänster hand gör det rejält ont, märkligt! Det går bra nu som ni kanske märker!
Min plan för kvällen är att göra en trerätters middag åt mig och min älskling, vi får väl se vilken kvalitet det blir på den! Man vet aldrig hur den här dagen kommer att sluta, hur som helst känns det som!
Nu ska jag ta mig ett glas rött vin för det är jag värd idag! Sådeså!

Hoppas eran fredag den 24:e (13:e) september har varit bättre än min!
Ha det bra och var rädda om er och nästan alla andra...för ser ni någon som springer omkring med ett par avbrutna kromade backspeglar till en Audi är det helt okej att ingripa!=)
Skål på er!=)

1 kommentar:

  1. Ja världen kryllar av idioter!!! De va säkert någon som såg skiten men inte våga ingripa :/ Hoppas nu att denna dag är en bra dag för dig min vän..Bamse kramar / Lalla

    SvaraRadera